Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten selviät univaikeuksiesi kanssa?

Heippa taasen!
Minulla on siis unettomuuden syynä Letrozole, joka vie yöunet.
Nyt olen maanantaista lähtien ottanut vain Mirtazapinia ja aloitin lääkärin ohjeen mukaan kahdella, eli 30 mg.
Kaikkina kolmena yönä olen nukahtanut vasta klo kahden jälkeen. Lääkkeen olen ottanut noin klo 22, kun ohjeessa sanotaan, että otetaan juuri ennen nukkumaan menoa. Viime yönä alkoi jo pinnakin olla kireällä, kun ei nukuta. Onneksi pystyn rentouttamaan itseni ja ns. sulkemaan ajatukset, jolloin kroppa lepää.
Parasta kuitenkin on se, että olen saikulla ja saan nukkua aamusta. Olen herännyt kahdeksan jälkeen. Tämä 6 tuntia maks. on riittävä yöuni kotioloihin, kun voi päivällä lepäillä, mutta työolosuhteissa ei onnistu. Lääke ei ole aiheuttanut tokkuraisuutta, mikä on hyvä.
Mutta pakko on myöntää, että jo seitsemän jälkeen illalla alkaa jännittää, että tuleekohan se uni tänä yönä.
Terv. Gugi53
gugi53 | 1.11.2012 klo 11:48:55