Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Selviän hyvin, koska olen eläkkeellä

Letrozolia syön nyt viidetta kuukautta. Minulla on nukahtamislääk-keenä Imovan, jota otan puolikkaan pillerin silloin kun otan. Kun otan Imovanen, nukun nelisen tuntia ja loppu yö menee pätkissä. Jos en ota Imovanea, valvon melkein koko yön. Viime yönä nukahdin tunniksi ennen puolta yötä. Sitten valvoin viiteen ja nukahdin sitten pariksi tunniksi. En ollut ottanut Imovanea. Olin netissä. Luin kirjaa. Join kivennäisvettä. Ajattelin ajatuksia. Tytär, jolla on tietoa asioista, suosittelee melatoniinia.
Minulle riittää toistaiseksi Imovane, jos vain ottaisin sitä. Aina jotenkin vastustan tätä jatkuvaa lääkkeiden syöntiä. Jos olisin vielä omassa hektisessä työpaikassani, niin siitä ei tulisi yhtään mitään. Lisäksi olen ns. kuuhullu. Taas oli täysikuu ja valvoin yöt.
Kolmen viikon kuluttua minulla on vuositarkastus. Otan esille tämän uniasian. En silti aio lopetta Letrozolia, vaikka se ei ilmeisesti kaikille olekaan tarpeen. Se aiheuttaa minulle muös lihas- ja nivelkipuja. Mutta kyllä tämä tästä.

Hyviä unia, sisaret!
Tättärä | 1.11.2012 klo 16:14:57