Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miten selviät univaikeuksiesi kanssa?
Mun unettomuus alkoi diagnoosista. Reagoin suuriin juttuihin unettomuudella, nyt on 3 krt elämässä. Viimeisiksi työpäiviksi sain Tenoxia, kun en edes ollut lähelläkään työpaikkaan, mutta jo silmät ristissä.Tenoxia on varalla, mutta käytän viime hädässä esim jos tiedän seuraavan päivän olevan sellainen, ettei iltapäivälepoon ole mahista. Kaksi kertaa olen em syyn vuoksi napannut illalla lääkkeen ja yhden kerran tällä vikolla yöllä, kun sain hepulin. Luulin olevan aamu ja nukkuneeni vihdoinkin koko yön, mutta klo oli 1.25. Sitten tajusin nähneeni unta, että olin nukkunut koko yön. Tenoxin jälkeen nukuin loppuyön heräämättä. Ekan Tenoxin sain työpaikkalääkäriltä, joka katsoi Tenoxin sopivan yhteen astmalääkkeitteni kanssa.
Muuten nukahdan illalla kuin entisinä aikoinen eli sammun heti, mutta herään joka yö parin tunnin jälkeen ja loppu yö menee siten, että nukun jonkun aikaa ja sitten olen jonkun aikaa hereillä. Menettelee, kun olen saikulla ja iltapäivällä voi pötköttää. Odotan, että joku päivä nukun kuten ennenkin, toivottavasti.
- Re: Miten selviät univaikeuksiesi kanssa?Kristaemilia
- Re: Miten selviät univaikeuksiesi kanssa?piikup
- Re: Selviän hyvin, koska olen eläkkeelläSini-likka
- Re: Selviän hyvin, koska olen eläkkeelläSini-likka
- MelatoniinistaTättärä
- Re: Unta ilman lääkkeitä.markrani