Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Selviän hyvin, koska olen eläkkeellä

hei gugi ja muut.
sain ihan onkologilta melatoniinireseptin ja se kyllä auttaa uniin, mutta muutaman tabun jälkeen menee maha kuralle, mutta ei tietty kaikilta mene.
melatoniini antaa sitten oikean unielämän. Itse näin tosi vauhdikkaita unia, mutta jotkut näkevät painajaisia.
Haepa hakusanalla melatoniini, sillä siitä on aika paljon ollut aikaisemmin kesksustelua, sekä täällä että yhdistyksen foorumilla.

Melatoniinihan on ihan ihmisen oma hormoni, jonka kerrotaan jopa estävän rintasyöpää, joten en ymmärrä, miksi joku lääkäri ei sitä kirjoittaisi.

Kannattaa myös kokeilla kalkki/d-vit syöntiä ennen unia,(jos siis syötte niitä) .Minua ne myös auttavat uneen, mikä kuulostaa ihmeelliseltä.

Imovanea jotkut käyttävät, mutta en näin yli 60-v sitä ala ottamaan, koska sillä on vaikutus muistiin ja voi tehdä tokkuraisen olon.

Unta palloon vaan.
maruska | 4.11.2012 klo 18:32:25