Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Unta ilman lääkkeitä.
Niin siinä sitten kävi, että minun oli lopetetteva Mirtazapin, koska sen aiheuttamat sivuoireet olivat niin ikäviä. Päässä humisi, tuntui kuin olisin kävellyt metrien korkeudessa, suu oli öisin kuiva kuin korppu, nilkkoja kiristi, niveliä särki. Kävely oli vaikeaa. Kun heräsin yöllä en tiennyt, missä olin, aivan kun olisin ollut lapsuuteni kodissa. Yhden yön nukuin hyvin, muuulloin sivuoireet herättivät.Ei enää tuollaisia lääkkeitä!!!
Nyt on hurja väsymys puskenut läpi ja olen nukkunut melkeinpä kellon ympäri ilman lääkkeitä, voisin vielä sen jälkeenkin jatkaa nukkumista, mutta pakko on nousta ylös.
Saapa nähdä, mitä onkologi tuumaa maanantaina, kun hän soittaa...
Tällä hetkellä minulla on onnellisen väsynyt olo ja toivon vain, että pääsen kohta nukkumaan.
Ajatukset ovat kuitenkin vielä melatoniinissa, jos joudun turvautumaan lääkkeisiin. Kaikkein ihaninta olisi, että ei tarvitsisi ottaa mitään lääkkeitä, vaan olla naturel.
Jatketaan yö kerralaan, terv. Gugi53
- Re: Miten selviät univaikeuksiesi kanssa?Kristaemilia
- Re: Selviän hyvin, koska olen eläkkeelläSini-likka
- Re: Selviän hyvin, koska olen eläkkeelläSini-likka
- MelatoniinistaTättärä
- Re: Unta ilman lääkkeitä.gugi53
- Re: Unta ilman lääkkeitä.markrani