Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: itsekiinnittyvä- proteesi
Olen pärjäillyt 2.5vuotta silakalla oikein hyvin, mutta männä viikonloppuna jostain kumman syystä oli tullut sisäpintaan reikä. Hm, nyt on sitten tarratissi harkinnassa.Alusta asti olen ollut yleisissä saunoissa yhdellä tissillä, silloinkin, kun ei ollut edes tukkaakaan. Saunaseurana minulla on yleensä leikki-ikäinen tyttö, joten joskus olen pientä ylpeyttä rinnassani (vain siinä toisessa ;-) seuraillut ihmisten ilmeitä, kun vuoroin katsovat pikkuneitiä, vuoroin puuttuvaa tissiäni. Ehkä se laittaa miettimään elämän moninaisuutta ja rajallisuutta.
Taannoin olimme kylpylässä, jossa oli kissankokoinen lappu, että saunaan ei saa mennä uimapuvussa kuin syöpäyhdistyksen merkillä. Noh, minä ja tyttäreni olimme ainoat alastomat. Arvatenkin tyttäreni tiedusteli kirkkaalla äänellä, miksi meillä ei ole uimapukua, kun muillakin on. Valistin häntä, että ME emme ole vielä hankkineet syöpäyhdistyksen merkkiä. Oli ehkä ilkeästi sanottu, mutta opeta siinä sitten lapsia tavoille!
Korjausleikkaus-ajatusta pyörittelin jossain vaiheessa, en edes kovin vakavasti. Sitten törmäsin entiseen työkaveriini, kymmenen vuotta nuorempaan, jolta on jalka amputoitu. Ihan kuin joku olisi minulle sanonut, että ei hänkään saa uutta jalkaa. Se oivallus antoi lopullisen levon ja rauhan asiassa.
Miehelle riittää yksi tissi. Olen sanonut pilke silmäkulmassa, että kumpikohan enemmän on horjuttanut meidän parisuhdetta, mun puuttuva pikkutissini vai hänen 20 lisäkiloaan naimisiin menon jälkeen.
Minä olen minä, yhdellä tissilläkin. Haluan tyttärellekin opettaa, että ihmiset ovat erilaisia, joltain puuttuu tissi, joltain jotain muuta. Silti kaikki ovat yhtä arvokkaita Jumalan luomia olentoja.
Summa summarum, jokaisen on paree ajan kanssa pohtia ja laittaa asioita vaakakuppeihin.
- itsekiinnittyvä- proteesitaistelu-62
- Re: itsekiinnittyvä- proteesitaistelu-62
- Re: itsekiinnittyvä- proteesiKarhutar
- Re: itsekiinnittyvä- proteesicarpe diem!
- Re: itsekiinnittyvä- proteesiklemmari
- Re: itsekiinnittyvä- proteesimargitta
- Re: itsekiinnittyvä- proteesikesätuulahdus
- Re: itsekiinnittyvä- proteesikesätuulahdus