Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: itsekiinnittyvä- proteesi
Minä olen tykännyt omasta tarratissistäni kovasti - jopa siinä määrin, etten ole suunnitellut korjausleikkaukseen menoa. Tarratissi ei ole juurikaan rajoittanut minun sosiaalista elämääni, harrastuksiani tai pukuvalintojani, vaikka onhan se tietenkin selvää että uhkeimpien ja näyttävimpien dekolteiden aika on nyt ohitse. Mutta voi elämästään nauttia näinkin, enkä ole varsinaisesti joutunut luopumaan mistään.Käyttöikä tällaisella proteesilla on normaalisti 1-2 vuotta, ja vaikka jotkut sanovat uivansakin sen kanssa, en suosittele sitä koska tällä tavalla tarrapinta kuluu nopeammin loppuun. Muuten proteesi kyllä kestää (hyvin hoidettuna) rajummankin liikunnan, mutta humus- tai hiekkapitoiset luonnovedet ovat sille liikaa. Minulla on nyt kolmas tarraproteesi menossa, ja olen aina hankkinut omani syöpäyhdistykseltä, joka on hoitanut maksusitoumukset yms. muodollisuudet todella ripeästi.
Terveisin
- itsekiinnittyvä- proteesitaistelu-62
- Re: itsekiinnittyvä- proteesitaistelu-62
- Re: itsekiinnittyvä- proteesiKarhutar
- Re: itsekiinnittyvä- proteesicarpe diem!
- Re: itsekiinnittyvä- proteesiklemmari
- Re: itsekiinnittyvä- proteesimargitta
- Re: itsekiinnittyvä- proteesikesätuulahdus
- Re: itsekiinnittyvä- proteesikesätuulahdus