Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: itsekiinnittyvä- proteesi

Lenni

Se on hienoa että olet löytänyt yhteyden olemuspuoleeseesi uudelleen, minkä lisäksi haluat tuottaa miehellesi iloa, mikä myös on arvokas asia. Se yksin voi jo perustella, miksi korjausleikkaus kannatti tehdä. Toisaalta, jos jo eroottisissa unissaankin seikkailee sellaisena kuin minäkin nyt olen, niin silloin tuntuu siltä että korjausleikkauksella on enää kovin vähän mitään annettavaa. Olen hyvä ja riittävä, haluava ja haluttava tällaisenakin kuin olen, ja omaa eheyden tunnettani loukkaisi enemmän, jos joku painostaisi minua uuteen leikkaukseen, jonka lopputuloksesta en ole varma ja jota oikeastaan en tunne edes haluavani.

Luulen, että avioliittoa ei olisi alun alkaen syntynytkään, jos olisin kokenut että mies on nähnyt minut vain rintarauhasparina. Millä en nyt tarkoita sitä, että Sinun miehesi rintoja hyväillessään tekisi niin. Kyse on juuri siitä, miten sinä tai itse kukin asian (rakastelun, rinnat) kokee omissa nahoissaan ja omassa parisuhteessaan. Rintaa on lupa ikävöidä, mutta sen puuttuminen ei ole kaikille esto tai este.

Oli aika mielenkiintoista huomata, miten nopeasti hyväksyin rintani puuttumisen, sillä jotenkin se oli täysin yhteydessä siihen, millainen arkkityyppisesti olen. En katsonut itseäni kuin muukalaista, vaan näin vasta itseni paremmin. Näky ei jalostanut eikä taatusti myös voimaannuttanutkaan, mutta auttoi hyväksymään elämän sellaisena kuin se nyt on, jopa kaikkine puutteineen. Erotiikka on osa sitä, ja olen todella iloinen, että Sinulla se on vielä tallella. Ihanaa, että halusit kertoa.

Terveisin

Karhutar | 11.8.2011 klo 22:01:12