Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: itsekiinnittyvä- proteesi
Osalle tulee tuota puutumisen tunnetta ja osalle kipua. Itse olen taistellut kovienkin kipujen kanssa. Lisäksi nämä kipu tai tuntemattomuus tunne kestää yli vuoden. Eli jos olet nyt kärsinyt tuosta puutumisesta kolme kuukautta niin sinun ei kannata hämmästellä jos tuo jatkuu edelleen. Itselläni on leikkauksesta aikaa jo 1½ vuotta ja vieläkin on kipualueita.Kiinnittyvä tissi tulee niin laajalta alueelta osaksi kehoa, että se ei satu. Pelkäsin myös tuota kipua, koska siitä on tullut pieni painajainen. Olen kamalan yllättynyt kun kipuja hoidetaan niin huonosti tai niitä ei siis hoideta.
Tämä tissi on nyt kuitenkin hieno juttu. Todellakin hartiakivut olivat ja päänsärkyjä, mutta luulin niitä osaksi istumatyöntekijän vaivoiksi. Nyt tarratissin saatuani ymmärrän vasta, että kamala painolasti lähti hartioilta.
- itsekiinnittyvä- proteesitaistelu-62
- Re: itsekiinnittyvä- proteesitaistelu-62
- Re: itsekiinnittyvä- proteesiKarhutar
- Re: itsekiinnittyvä- proteesicarpe diem!
- Re: itsekiinnittyvä- proteesiklemmari
- Re: itsekiinnittyvä- proteesimargitta
- Re: itsekiinnittyvä- proteesikesätuulahdus
- Re: itsekiinnittyvä- proteesikesätuulahdus