Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: itsekiinnittyvä- proteesi

Kiva lukea näitä teidän ajatuksia. Itse olen kärsinyt todella rinnan menetyksestä ja silikoni ei ole istunut missään vaiheessa kunnolla. On sen verran rajusti tyhjennetty, että nahka ja kylkiluut on jäljellä. Sain maksusitoumuksen proteesin uusimiseen ja ehdotin itse tätä itsekiinnittyvän mallin kokeilemista. Pelkäsin, että se ei pysyisi kun luin sellaisiakin kokemuksia näiltä hyvin nyljetyiltä versioilta, mutta tissi pysyy kuin pysyykin.

Nyt olen huomannut vasta, kuinka kamala taakka tuo irtoproteesi oli liiveissä. Jatkuvat hartia ja päänsäryt jäivät pois. Huomasi heti ensimmäisinä päivinä tuon suuren eron, kun tissi onkin osa kehoa.

Eli kiitos tälle palstalle, elämäniloa on tullut paljon. Tarratissi on auttanut melkoisesti, tissiliivitkään ei tarvitse olla niin kamalan jyhkeät mummoliivit.

Korjaukseen kyllä haluan silti, koska en pysty menemään minnekkään yleiseen saunaan tai pukuhuoneeseen. Ihailen teitä jotka pystytte siihen, itse itkeä pillitän jo melkein jos joudut tavalliselle lääkärille, saati röntkeniin tai työfysioterapeutille. Todella nöyryyttävää. Näin me olemme erilaisia.

Kiitos siis kaikille, ilman tätä viestiketjua en olisi varmaan saanut rohkeutta ehdottaa tätä itsekiinnittyvää tissiä. Tämä on melkoisen kiva ; )
kesätuulahdus | 30.8.2011 klo 18:01:58