Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: itsekiinnittyvä- proteesi
Hei GugiItsekiinnittyvää proteesiin ei tarvita liimaa, vaan proteesin pinta on koostumukseltaan tahmea. Eikä ole tullut mieleenkään, että sille voisi olla allerginen - vaikka muuten kyllä olenkin atooppinen ja saatan kärsiä toisinaan kärsiä ihottumista.
Uintia varten on olemassa erillinen uintiproteesi, jonka paikka on proteesiuimapuvun taskussa. Uimapuku päällä voi mennä saunaankin - se on meille rintasyövän sairastaneille sallittua - mutta minulle se ei ole tullut mieleenikään, koska voin aivan hyvin kulkea alastomana yleisissä saunoissa ilman toista rintaani arpineni päivineni. Se ei ole minulle sellainen asia, että pitäisi piiloutua johonkin nurkkaan, vaan päinvastoin olen iloinen siitä että olen selvinnyt ja voin nauttia elämästä näinkin.
Olen tietenkin pahoillani siitä, että juuri minulle on käynyt näin, mutta toisaalta en halua sen rajoittavan elämääni millään lailla. Olen mikä olen, ja kun hyväksyn itseni on se muidenkin helpompaa tehdä.
Terveisin
- itsekiinnittyvä- proteesitaistelu-62
- Re: itsekiinnittyvä- proteesitaistelu-62
- Re: itsekiinnittyvä- proteesiKarhutar
- Re: itsekiinnittyvä- proteesicarpe diem!
- Re: itsekiinnittyvä- proteesiklemmari
- Re: itsekiinnittyvä- proteesimargitta
- Re: itsekiinnittyvä- proteesikesätuulahdus
- Re: itsekiinnittyvä- proteesikesätuulahdus