Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Matto lähti alta...
No niin, sain tänään tiedon, että syöpä on tehnyt metarit maksaan, pernaan ja luustoon. Mieliala aaltoilee, mutta toivoa on vaikea repiä mistään.Katson lapsiani ja miestäni vapisen ihan fyysisesti tämän tilanteen edessä. Miten te ihmiset olette kestäneet metareiden hoidon? Olen kertonut aiemmassa viestissäni, että olen voinut sytostaateista todella pahoin ja minun on vaikea kuvitella eläväni sellaista elämää, jossa pahoinvointi ja jatkuva oksentaminen on arkipäivää.
Käytössä olleen toisen käden suonet on myös todella huonossa kunnossa ja pohdin täällä laskimoportin pyytämistä. Onko teille laitettu laskimoporttia ja millaisia kokemuksia teillä sen laitosta/käytöstä on?
Tottuuko tähän elämään ikinä? Mistä repiä toivoa tilanteessa, jossa välillä tuntuu, että olisi helpompi vain luovuttaa....Lasten ja perheen takia pitää kyllä tietysti yrittää.
Miten hoidot ovat tehonneet maksametastaaseihinne? Onko keneltäkään leikattu maksametastaasia (mulla n. 2 cm)? En ole kuullut mistään, että luumetastasointi olisi hävinnyt. Onkohan koskaan käynyt niin?
Huomenna menen lääkärin vastaanotolle ja olen silloin ehkä vähän viisaampi.
- Matto lähti alta...Stratus
- Re: Matto lähti alta...Stratus
- Re: Matto lähti alta...Ailuska
- Re: Matto lähti alta...toiveikas
- Re: Matto lähti alta...toiveikas
- Re: Matto lähti alta...Ailuska
- Re: Matto lähti alta...mimmu45