Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?
Hei,Sinulla osui samaan ajankohtaan paljon ikäviä asioita. Sellaisia, joissa on jo yksi kerrallaankin aivan tarpeeksi käsittelemistä, saati noin kertarysäyksellä. Mutta jostain niitä voimia ajan myötä tulee käydä kaikki läpi. On pakko tulla. Ja tulee, olen sen huomannut. Uskomattomia psyykkisiä ja fyysisiä resursseja ihmisellä, kun pakkotilanne on edessä...
Itselläni vasta toinen dosetakseli mennyt, olen ollut töissä, kun olen voinut. Mulle oli tämä paras vaihtoehto - olen töissä ajattelemassa jotain muuta silloin, kun pystyn. Pysyy mieli kasassa paremmin. Ja vielä olen jaksanut joskin tiedän, että pää vetävän käteen tulee ennen pitkää. Olo näyttää menevän vähitellen huonommaksi ja väsyneemmäksi.
Peruukki tuntui omituiselta minustakin ensin. Nypin ja vahtasin vauhkona peiliin, että miten päin vinossa se kulloinkin on. Nyt sujuu jo paremmin, aamulla päähän ja siinä on, kunnes töistä kotiin pääsen. Kotona pidän pipoa, paljon helpompaa kuitenkin. Onneksi nuo peruukit on nykyään jotain muuta kuin karvalakkeja.....
Puuroiset ajatukset tunnistan myös. En tiedä, onko minusta enemmän haittaa kuin hyötyä töissä mutta se olkoon työnantajan ongelma. Kertokoot sitten, jos ajattelee, että mun olisi parempi olla kotona kuin töissä. Työt ei tarvitse minua mutta minä tarvitsen töitä.
Kyllä se siitä ja tämä tästä. Se on vähän niin, että kun on pakko niin on pakko. Ja jostain ne voimavarat tosiaan siinä kohdin tulevat.
Parempaa jatkoa sinulle ja meille kaikille,
t. Kaisa
- Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Blackswan69
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Liila-Roosa