Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?

Hei ja kiitos kommentista! Tällä hetkellä hirvittää eniten seuraavat hoidot, että niistä selviää ja vielä aikataulussa, ettei vaan tule mitään. Yhtä paljon melkein hirvittää töihin paluu, olen käytännössä ollut kotona maarraskuusta alkaen. Kiitos peruukkivinkistä, hankin sen sukan.

Olin jokin aika sitten Ikeassa poikani kanssa makutuomarina, oli hyvä päivä, ja hääräsin siellä kait sen verran innoissani että kun menin autoon ja katsoin peiliin niin koko hökötys ihan vinossa. Lisäksi nyin sitä huomaamattani koko ajan ja pelkään että tuuli vie sen mennessään... (naurua..) onhan se toki paljon hienompi (kuin omani konsanaan (vaikka hyvin saman näköinen, onneksi) mutta silti...en sopeudu millään ja huivit ei oikein sovi mulle myöskään mutta niitä pidän valta-osan ajasta. Kesällä peruukki varmaan ihan hirveän kuuma... apua... minulla ollut jo pari vuotta ikään liittyen ns. naamahikoilu ja aina kuuma... kainalot voi olla kuivat mutta pää hikoilee ja sen näköinen muutenkin kuin olisi sairaskohtaus tai kaamee kankkunen (kun se punastus ja hiki iskee..). Eihän tälle voi kuin nauraa, toisaalta....:D
Kristensen | 10.2.2014 klo 11:32:54