Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?
Kiitos todella hyvistä kommenteista. Olen itsekin ajatellut että kyllä varmaan mieliala nousee kun toipuminen joskus alkaa.. juuri niin kuin sanoit, päivä päivältä ja onneksi kesää kohti vielä menossa. Tämä ajatus kantaa ja varmasti osaa sitten olla kiitollinen...Työ, siitä ei kait hirveästi tässä foorumissa juttua, mutta kyllä se minun kohdalla on ollut myös vaikea asia. Tosin , kaiken muun keskellä nyt toissijainen, mutta silti. Pakkohan se elantokin on tienata ja mennä takaisin, muutenkin hirveää tsemppiä ja "survival " meininkiä jatkuvien YT pyörteissä. Olen isohkoss firmassa töissä jossa rakennemuutos kestänyt nyt 10 vuotta !
Suorittajatyttöjä siis ollaan. Onneksi lääkäri määräsi minut samantien huhtikuun puoliväliin lomille, näki että olen ihan loppu henkisestikin, loppu se työ miettiminen sitten siihen ja helpotti.
Tosin, etänä kyllä teen melkein päivittäin jotain ihan pientä, katson vähän meilejä jne. Ihan jaksamisen mukaan ja meilien määrä vähentynyt radikaalisti. Tämä ei rassaa muinua lainkaan koska ihan vapaaehetoista ja kukaan ei odota minulta mitään.
Ja ei tässä kyllä fyysisestikään olla työkunnossa, vaikka joku kyllä tsemppaa... ja käy töissä hoidoista huolimatta.
Tällä hetkellä minulla olisi paluu sorvin ääreen kaksi viikkoa viimeisen CEF:n jälkeen. Mietin jo nyt asiaa ja sitäkin, että varmaan ihan liian aikaisin, haluaisin olla kaikin puolin "trimmissä" kunnossa kun peruukki päässä sinne menen, kaikkien " pällisteltäväksi" ...
Olen tosi huono pyytämään sairaslomaa, ikäänkuin huono omatunto...
Tsemppiä maaliskuun kontrolliin, toivotaan että kaikki hyvin ja oikein mukavaa talven jatkoa! Perästä tullaan...
- Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Blackswan69
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Liila-Roosa
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kaisamaria