Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?
Hei kristensen!Kovin on tuttuja tuntemuksesi,minulla myös gradus3,her2pos syöpä leikattu osapoistona syksyllä.olen saanut myös 3taxoa,9herseptiiniä ja 2ceffiä,jäljellä 1 cef,taxot teki jalat tosi kipeiksi ja turvotusta oli myös,samoin alakuloa.tämä cef sitten tekee kovan väsymyksen ja yököttävän olon,siis minulle ei kaikille.Kulmakarvat on myös melkein häipyneet,samoin silmäripset.tukka lähti jo alussa.Surulliseltahan tämä näyttää mutta huumori auttaa ainakin minua,vaikka välillä itkettääkin.Mietin myös tuota kesää ja työhönmenoa peruukin kanssa.Hiukset ei ennen syksyä ole kasvaneet tarpeeksi.Peruukin pysymiseen auttaa ainakin minulla semmoinen sukka joka puetaan peruukin alle,niitä saa perukkiliikkeistä,ja sitten voi vielä laittaa pinnillä kiinni tukan siihen sukkaan.jaksamisia sinulle!
terv.Liila-Roosa
- Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Blackswan69
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Liila-Roosa