Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?
Hei! Eikö sinua sädetetä ollenkaan, vai käytkö säteissä työssä ollessasi? Jossain vaiheessa sinunkin pitää saada työterveyslääkärisi kannanotto sairauslomaan, minulla ainakin työterveyslääkäri puolsi täysillä sairausloman pituutta ja lisääkin varmasti saisin. Oikeastaan olin halukas välillä töihin, mutta lääkärit puhuivat minut ympäri. Hyvä niin, vaikka hyvässä kunnossa kotiympyröihin tahtoo pitkästyä. Olen ajatellut mennä töihin huhtikuun alusta osa-aikaisesti, ellei mitään yllätyksiä tule.Mun hoitopolku alkoi syksyllä ja tosi rankalta tuntui kaikki ne hoidot pelkän pimeän keskellä. Toisaalta ei harmittanut ollenkaan, jos väsymyksen tai särkyjen vuoksi jäi päivälenkki tekemättä, asennoiduin hoitoihin siten, että olen kuin talviunessa ja lepään mahdollisimman paljon. Nyt tuntuu että valoa on monessakin suunnassa, huomenna on viimeinen sytostaatti, sitten säteet ja vuosien hormonihoito.
- Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Blackswan69
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Liila-Roosa
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Maat