Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taxo-hoitokerrat
HeippaOlen saanut hyt 2 taxoa ja oireet on ollut molemmilla kerroilla suutinpiirtein samat. Eli ensin vatsa kovalle jollei melkein umpeen (autoin lääkeillä ) ja sen jälkeen ripuli tai löysa. Ei mitään kauhean paahaa mutta saattaa juoksuttaa usein kun sille päälle sattuu esin 3-4 kertaa tunnissa. sitten menee ohi ja niinkuin viime yönä sain nukkua ihan rauhassa. Kestoltaan vaiva on kestänyt kokonaisuudesaan noin kaksi viikkoa. Joten viikon verran on voinut nauttia normaalista vatsasta. Enemmän minua on juoksuttanut nuo pissa jutut vesassa yöllä kun on kortisonin vaikutus ruvennut lakkaamaan.
Muita oireita on ollut suun kuivuminen, makumuutokset, kielen arkuus(sain siihen puuduttavaa lääkettä) ja tietysti väsymys joka saataa vaihdella päivän sisällä tosi paljon. Yrjö ei ole tarvinut katsella kuin 2 kertaa. olen kyllä ottanut niitä primper...(jotain tonne päin)etoavaan oloon ja ovat auttaneet. Yksi hupaisa piirre on kanssa tuo voimmattomuus. Käsissä se tuntuu kaikkein eniten kun meinaa normaali mehupullo tippua ja olen ollut aina vahvä käsistäni.
Tuolla mustalla huumorilla pääsee kyllä aika pitkälle vaikka se noita terveitä meinaa välillä varmaan kammoksuttaa. Nauretiin eilen kun oltiin kaksi kaljua Lahdessa ostoksilla niin oli kiva seurata kun päät kääntyi ja ilmeet oli aika huvittavat. Mutta sehän ei meitä haitannut ja meillä
oli Kivaa ihan oikeasti. Oltiin menossa nolemmat tiputukseen.
Terveisin Kutri
- taxo-hoitokerratpeevikki
- Re: taxo-hoitokerrattella
- Re: taxo-hoitokerratpeevikki
- Re: taxo-hoitokerrattella
- Re: taxo-hoitokerratkutri
- Re: taxo-hoitokerratKarhutar
- Re: taxo-hoitokerratkutri
- Re: taxo-hoitokerratKarhutar
- Re: taxo-hoitokerratliikkeelle