Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxo-hoitokerrat

Hepskukkuu,

Nyt ihan oikeasti tosi hyvä olo ensimmäisen taxon jälkeen, jonka sain viikko sitten. Kärvistelinkin tällä palstalla silloin, kun taxo aiheutti tunnin ripulin heti antopäivänä ja sitten jysähti umpeen. Kotikonsteilla ja teidän neuvoilla sain vatsani toimimaan muutaman ummessaolopäivän jälkeen. Ja sen jälkeen on toiminut ihan ok. Miksi himskatissa sairaalassa ei kerrottu tästä ummetuksesta / ripulista mitään? Eikä siitä mainita mitään tuossa paperissakaan. Ja kun olin ensikertalainen, en edes osannut kysyä.

Kieli on mennyt haavoille, samoin suupielet, mutta suuhun sisälle olen käyttänyt Aloclair Geliä ja tulipunaisiin polttaviin huuliin sekä suupieliin Bepanthen-voidetta. Nyt eivät huulet ole enää kuin voisin kuvitella olevan Botoxin jäljiltä ;-) ja hymykin onnistuu.

Päänahka on ihan hellänä, mutta peruukki on jo hankittuna, jos ja kun tukka alkaa lähteä aikanaan.

Olihan MAHTAVA ukonilma täällä pääkaupungissa aamulla! Olin juuri tulossa Meikusta labrakokeista, kun jytinä alkoi. Ihailin koko näytelmää aulasta ja odottelin sateen hiipumista. Tämä kestikin tovin, mutta mikä SHOW-wow. Olin ihan innoissani. Ja kun astuin bussi 14B:hen, lainehti siellä vesi parin sentin paksuisena virtana lattialla - kuskia nauratti, vesi oli valunut bussiin avoimesta kattoikkunasta.

Mutta ihana olo juuri nyt, toivottavasti jatkuukin.

Hyvinvointihaleja,

Usva

usva | 22.8.2007 klo 13:53:21