Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taxo-hoitokerrat
Hei Liikkeelle!Kiva kuulla sinusta ja että hoitosi ovat alkaneet. On se tosiaan jännä juttu, kun eri sairaaloissa on erilaiset käytännöt. Minulle tiputettiin Herceptiini ja Taxo ensimmäisellä kerralla eri päivinä. Toisella kerralla samana päivänä. Nämä kerrat annettiin osastolla. Kolmas kerta on sitten poliklinikan puolella ja silloin ei ilmeisesti ole edes tuota tunnin väliä tiputuksilla.
Ja kiva on kuulla, että olet reippaalla mielellä. Muista huolehtia vatsan toiminnasta. Minä en osannut varoa ummetusta, sen seurauksena tuli 5 pvnä ripuli. Nyt toisesta tiputuksesta 5 päivää ja vatsa on toiminut hyvin eikä ripulista ole tietoakaan, onneksi. Muita murheita ei ole ollut kuin makuaisti edelleen hiukan hukassa. Ajattelin kuitata sen perjantaina ja mennä Kiinalaiseen nauttimaan hyvää ruokaa ja lasillisen tai pari viiniä palan painikkeeksi.
Kun kortisoonin vaikutus loppuu, siihen auttaa särkylääke ja uni. Näillä eväillä itse pärjäilen.
Positiivisuus on hyvä ase myös tähän tautiin. Asenne ratkaisee aina! Muistetaan tämä!
t. Peevikki
- taxo-hoitokerratpeevikki
- Re: taxo-hoitokerrattella
- Re: taxo-hoitokerratpeevikki
- Re: taxo-hoitokerrattella
- Re: taxo-hoitokerratkutri
- Re: taxo-hoitokerratKarhutar
- Re: taxo-hoitokerratkutri
- Re: taxo-hoitokerratKarhutar
- Re: taxo-hoitokerratliikkeelle