Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxo-hoitokerrat

Otin tämän vanhan otsikon käyttöön.
Eilen minun ihmeellinen extreme-matkani alkoi tähän sytostaattien ihmeelliseen maailmaan .
Ensiks tiputettiin kamalasti kortisonia ,sitten sain herseptiinin ja tunnin (ruoka) tauon jälkeen sain taxon .Mitähän varten toisille annetaan nää eripäivinä ? Mulle ei tarjottu mitään "jäätä", kysyin jääpaloja suuhuni ,mutta heillä ei käytetä (olin siis sädehoitoklinikalla os.6) Joutessani siinä sitten lueskelin vähän ja aplikoin sydämiä . Koko päivähän siellä vierähtikin ja koska tunsin oloni hyväksi ,päätinkin lähteä kotiin ,olisin saanut olla yötäkin .Illalla olo oli hyvä , olin touhukas ( kiitos kortisonin ). Olin muka tuntevani hieman säryn tapaista ja vatsahermotkin hieman muistuttelivat ,joten otin Somacin ja Panadolin . Niiden turvin sain yönikin ihan hyvin sujumaan . Mitä nyt välillä piti juosta vessassa ,kun olen juonut normaalia enemmän. Touhuilen nyt täällä kotona kaikkea pientä ja mukavaa. Tuntuupa tulevan aurinkoinen ilma , joten menen myös pyöräretkelle ja jos vielä illalla on hyvä olo , olis kuntosalilla Pilatesta tarjolla . Katsotaan voinko lähteä .
Koska tässä nyt odottelen , milloin ja missä matkaseurakseni aikoo tuppaantua niitä särkyjä tai pyrkiikö yrjö mukaan . En kyllä välittäisi kummastakaan . Ehkä ne loppuviikosta pyrkii tiiviisti matkaan mukaan , mutta yritän pikaisesti karistaa ne kannoiltani.
Joten otan rauhallisesti päivän kerrallaan ja kuuntelen kroppani tuntoja . Nyt keskityn ainoastaan itseeni,( tää on kyllä aika vaikeaa ,kun on koko ikänsä tottunut ottamaan ensin muut huomioon ), mut eiköhän tähänkin totu.
Ihanan aurinkoista (ainakin etelässä)syyspäivää kaikille ihanille naisille .Mitäpäs jos taas röyhistettäis rintaa ja oltais ylpeitä itsestämme.Me selätämme tämän taudin.
Positiivisuuta peliin .
liikkeelle | 11.9.2007 klo 08:36:15