Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taxo-hoitokerrat
Hei Karhutar!Ja kiitos vinkistä tuohon ummetukseen. Täytyy käyttä parin viikon kuluttua kun on seuraava tiputus.
Ja on lohdullista kuulla, etä seuraavat kerrat olivat helpompia. Ei mulla nytkään muuta "pahoja" oireita ollut kuin tuo ripuli. Ja senkin kestää. Miksi asiaa kyselin, johtuu siitä, että olen keväällä lupautunut vetämään kansalaisopistolla yhden kurssin, joka on kerran viikossa 4 vkon ajan. Ja toinen kurssi-ilta sattuu sitten näillänäkymin juuri tuohon 5. päivän jälkeiseen olotilaan. Mutta uskon, että saan siihen tarvittavat lääkkeet, joten homma hoidetaan.
Tuo luurankokuva. Olen "leuhkaa" siitä. Harvalla on kamerassaan omasta luurankosta kuva. Olemme pitäneet hauskaa asian kera. Suosittelen jokaiselle kuvan ottamista. Eihän tuo kuvani tarkka ole, koska otin sen näyttöruudusta, jossa kuvani olivat, mutta onpa kuitenkin!
Ajattelin, että miksihöhän eivät tulosta sitä siitä ruudusta jokaiselle matkaan. On se kuitenkin semmoinen muisto, että lähes kaikki sen varmaan haluaisivat.
t. Peevikki
- taxo-hoitokerratpeevikki
- Re: taxo-hoitokerrattella
- Re: taxo-hoitokerratpeevikki
- Re: taxo-hoitokerrattella
- Re: taxo-hoitokerratkutri
- Re: taxo-hoitokerratKarhutar
- Re: taxo-hoitokerratkutri
- Re: taxo-hoitokerratKarhutar
- Re: taxo-hoitokerratliikkeelle