Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxo-hoitokerrat

Kiitos kiinnostuksesta .Hyvin on menny tähän asti .Antamanne ohjeet ovat olleet kullan-arvoisia . Ne Laxoberon-tipat auttoivat niin etten ole kärsinyt ummetuksesta , tänään alkoi lievä ripulointi .Olen kyllä syönyt tosi-tosi kuitupitoisesti ja juonnut paljon . Tänään olen pitänyt "lepo-päivää" ,kun eilen olin vielä "vauhdissani" ,tein 12 km pyörälenkin ja illalla nautin vielä Pilateksesta . Olen pärjänny 1 Panadolilla ,tosin nyt oltuani päikkäreillä , tuntui pitkin kroppaa kaikenlaisia outoja tuntemuksia ,joten jos ne äityy kovemmiksi alan kyllä lääkitsemään enemmän . On tää aika mielenkiintoista oman kehon tarkkailua ,kuvittelen ,missä kohtaa ne myrkyt kulkee ja tekee tehtäväänsä .Toivottavasti tekevät työnsä kunnolla.
Ens viikolla kun menen labroihin ,olen varannut ajan peruukin sovitukseen . Nyt mulla on pulma ,kun en tiedä haluaisinko olla blondi ,prunette vai punapää ?? Ei vainskaa kyl mä taidan päätyä johonkin samankaltaiseen vaalehkoon kuin nytkin on .Olen kylläkin sellainen persoona etten varmaankaan kovin usein tule sitä käyttämään .Olis vaan niin kiva vähän järkyttää toisia (tosikoita ,itseään täynnä olevia hienostelijoita )kulkemalla kaljuna .
Mukavaa päivän jatkoa kaikille ihanille naisille <3 <3 <3
liikkeelle | 12.9.2007 klo 13:16:17