Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaa
Hei!Minä olen myös joogaihmisiä, ja heti leikkauksen jälkeen aloitin kävelyn (osapoisto vasempaan rintaan + korjausleikkaus oikeaan) pian myös joogan ja sauvakävelyn sekä satunnaiset kuntosalilla käynnit. Ylävartaloa olen kuntosalilla jumpannut hyvin varovaisesti keveillä painoilla. Leikkauksesta on nyt n. 9 viikkoa, ja viime viikkoina olen vähän kevyesti hölkännytkin, vaikka pelkään lonkkieni kestävyyttä, koska niisä on ilmeisesti jonkin asteista kulumaa.
Olen 48-vuotias ja pidän body bumppia liian raskaina liikuntamuotoina itselleni. Yhdistelen Hatha- ja astanga-liikesarjoja, joista olen kehittänyt itselleni tällaisen 40 minuutin kotiyhdistelmän. Tästä liikuntamuodosta nautin kaikkein eniten. Luulempa, että paras linja on kuunnella tarkkaan omaa kehoansa, ja liikkua sen verran mikä tuntuu hyvältä. Mä luulen, että tällainen hysteerinen himourheilu ei kyllä ole hyväsksi hoitojen aikana.
Lauantaina olin auto-onnettomuudessa (auto kieri ympäri metsään, mutta selvisin pienellä aivotärähdyksellä, niskakivulla ja mustelmilla) ja eilen olin CEF:issä. En ole nyt uskaltanut joogata vielä päänsäryn ja niskan vuoksi, mutta kävin aamusta kevyellä sauvakävelyllä, kun en ole ollut kovasti huonovointinen. Nyt kun vuorokausi on mennyt ensimmäisestä CEF:istä, voin sanoa, että ainakin alku on ollut omalla kohdallani helpompaa kuin pelkäsin. No, on tässä aikaa vielä oireilla, kun on vielä edessä pitkälle toista sataa päivää tätä sytostaattiputkea...
Liikunnan iloa kaikille!
- Humppa pumppaa kuningasjumppaaKarhutar
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaKsantippa
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaliikkeelle
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaLotteliini
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaahannakaija
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaliikkeelle