Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaa
Minua kiinnostaa kuinka pian leikkauksen jälkeen voi ja pitääkin alkaa kuntouttaa kättä/ kainaloa ??? Itse olen ollut viimeiset reilut 2 v.kuntoklubin suurkuluttaja . Käyn , siis kävin tähän päivään saakka siellä joka päivä . Suosikkilajini on hydrobic jossa olin 5-6 krt viikossa , sen päälle 2-3 krt/vk. kuntosalia , sen lisäksi 2-3 krt/vk.pilatesta ja 2-3 krt /vk. stretsingiä. Parhaimpina päivinä käyn siel 3 x pv. ( Onneks se on lähellä vain 500m.)Olenkin viettänyt suurimman osan vapaa-ajastani siellä ja nyt tuli pakko-vieroitus . Tää tuntuu ihan kamalalta . Pelkään että nyt tulee ne pois hikoillut 20 kiloa takaisin ja kunto romahtaa . Mitenkäs pian voi hypätä uima-altaaseen tän operaation jälkeen , Siis rinnan(osa)poisto + sädehoito ?? . Nää hoidothan selvii vasta leikkauksen 9.7 ja siitä saadun tuloksen kertomisen 18.7 jälkeen .Mulle tuntuu kans tää salielämästä luopuminen kaikista vaikeimmalta . Täytynee varmaankin täs alussa keskittyä reippaaseen kävelyyn , kun kait ne jalat viel toimii .
- Humppa pumppaa kuningasjumppaaKarhutar
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaKsantippa
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaliikkeelle
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaLotteliini
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaahannakaija
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaliikkeelle