Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaa

Hei Hannakaija,

Minulta poistettu koko rinta ja kaikki imusolmukkeet. Mietin tuossa just että varmaan meni lähes 2 kk leikkauksesta ennenkuin kainalo tuntui kutakuinkin normaalilta (sellainen 'tyyny kainalossa' fiilis pikkuhiljaa katosi ja vaatteiden saumat eivät enää painaneet). Ekalla kerralla (n 3vkoa leikkauksesta) itse ratsastus sujui hyvin mutta illalla tuntui että kainaloon kertyi nestettä ja pidinkin sitten ainakin kuukauden tauon ratsastuksesta. Nyt tosiaan ei mitään tuntemuksia tullut ratsastuksen aikana/sen jälkeen kun leikkauksesta on reilu 2kk. Opettaja tosin huomautti että istun hevosen selässä hieman leikattu kyki 'rutussa', vaikka itsestä tuntuu että olen ihan suorassa. Eli ei auta kuin lisätä kylkivenytyksiä ja jumppaa.

Jos tuo sinun kainalo kiristää pahasti niin suosittelin kovasti sitä fysioterapiaa, josta kirjoittelin sinne ketjuun kainalokiristyksestä. Mulla nimittäin oli niin tiukkoja strangeja että jumppari sanoi että niitä ei välttämättä omin avuin saa auki - kyse on siis kovettuneiden imuteiden avaamisesta ja sitä antaa ainakin Naistenklinikan rintarauhaskirurgian fysioterapeutti. Missäpäin asut?

Voimahaleja,
särö
särö | 12.7.2007 klo 00:18:37