Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaa
Hei Hannakaija, näistä liiveistä... Ensimmäiset proteesiliivini hankin syöpäyhdistyksestä samalla kertaa kuin itse varsinaisen proteesin maksusitoumusta vastaan. Toiset ostin omalla rahallani paikallisesta liiviliikkeestä, koska eihän kukaan aktiivinen nainen vain yksillä liiveillä pärjää. Merkkejä on tietysti muitakin, kuin nämä mainitsemani Anita ja Amoena, ainakin Abecitalla on jotakin ja muutamalla muullakin valmistajalla; netistä löytää liikkeet ja mallit kun googlaa sanalla proteesiliivi. Hinnat ovat liikkuneet 36 - 100 euron välillä.Sitten vielä näistä proteeseista. Niitä on erilaisia, ja itse olen todella tyytyväinen että en päätynyt kevytproteesiin. Olen ollut kuulevinani että niillä on pumpulirinnan tavoin taipumus lähteä "liikkeelle", mutta valitsemani raskaampi malli on pysynyt paikoillaan ihan hyvin, ja olen sentään käynyt jo jumpissakin, vaikken nyt ihan rankimpia hyppytunteja olekaan valinnut. Proteesia valitessa vertailukohtana toimii terve rinta, joten turha häveliäisyys kannattaa jättää pois, ihan varmasti löytyy sopiva proteesi. Sitä sovitellessa on myös hyvä tilaisuus jutella syöpähoitajan kanssa muutakin tärkeää ja saada arvokasta tietoa tulevia hoitoja varten.
T. Karhutar
- Humppa pumppaa kuningasjumppaaKarhutar
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaKsantippa
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaliikkeelle
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaLotteliini
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaahannakaija
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaKarhutar
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaliikkeelle