Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paino-ongelma

Lohduttavaa lukea muidenkin ongelmista. Kamalaa sanoa noin, en tietenkään toivo kenellekkään paino-ongelmaa muiden vaikeiden asioiden lisäksi.
Seb kun oppisikin, että tämä ei ole tullut vääristä syömistavoista, vaan "kuuluu" kortisoni- ja sytostaattihoitoihin.

Se vaan tympäisee kun ei jaksa mitään - väkisin käyn pyörällä kylillä, pari km/pv.
Puutarhassa tein yks päivä jotain vähän enemmän, niin ollut 3 päivää kipeänä. Nyt taas mielikuvitus on lentänyt että jos onkin levennyt selkään ym.
On minulla luustossa selkärangassa , mutta ne ovat ainakin olleet kalkkeutuneita.

Minulla vaan tuntuu että hoitoja annetaan elämäni loppuun asti - olen käynyt jo yli 10 kertaa, eikä lopusta ole puhuttu.
Okei - olen kiitollinen siitä että saan hoitoa, joskus vaan iskee masennus. Yleensä olen suht positiivinen.

Hyvää kesää kaikille.
seliisa | 3.6.2008 klo 09:17:08