Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paino-ongelma

Kyllähän nämä kilot ovat varsinkin naiselle kova juttu. Hiusten poislähdöstä puhutaan paljon, mutta ei näistä muista vaivoista, mitä hoidot saattavat aiheuttaa. Kyllähän minäkin olen miettinyt, että pitäisi olla onnellinen, että sai tepsivää hoitoa jne. Mutta kyllähän sitä miettii, mitä nämä liikakilot vielä saavat aikaan!

Nykyään laihtuminen näytetään varsinkin mediassa sillä tavalla "helppona" juttuna, että kun teet näin ja näin, niin laihdut (jos et syö salaa ja ole muuten laiska vätys - tyyliin) Varsinkin, jos on joku sairaus, niin eihän se niin vain käykään. Ruokavalioni mukaan minunkin pitäisi laihtua, mutta kun ei.

Hoitojen aikaan minä olin niin laiha, että minuthan laitettiin ns. lihomiskuurille (mikä ei onnistunut). Nämä kilot ovat siis tulleet hoitojen päätyttyä. Mutta muistan kyllä, miten väsähtänyt olin hoitojen aikaan enkä juurikaan jaksanut tehdä mitään, ainakaan mitään fyysistä.

Jaksamista sinulle, Seliisa.
tuulikki | 3.6.2008 klo 19:11:06