Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paino-ongelma

Hei,
meikä sai sytojen aikana 12 kiloa lisää! Huh, huh, nyt kun sytot loppu niin heti viikon päästä menin sairaalan ravitsemusterapeutille.
Olen jo ennestään ylipainoinen, varmaankin juuri noita tyyppejä jotka on itse aiheuttaneet lihavuutensa! En kuitenkaan suostu siitä syyllistämään itseäni, yritän tehdä asialle jotain... hyvä niin.
Hoitojen aikana ei saannut laihduttaa, mutta ruokailuaan olis voinnut tarkkailla "hyvinä" aikoina, mutta kun se ruoka oli niin autuaallisen hyvää oksentelun ja paaston jälkeen!
No, mutta kuitenkin, minulle ravits.terapeutti sanoi että vielä kuukauteen ei aleta mihinkään radikaaliin kuuriin vaan katsotaan mitä normaaliin elämiseen ja liikkumiseen palaaminen tekee. Toki sain kokooni suhteutetun ruokavalion. Toimiikin hyvin ja heti ensimmäisellä viikolla -2,5kg!
Nälkä on vaivannut ja herkkuja tekis mieli...
Mutta näillä mennään...
SariMari | 29.5.2008 klo 11:02:44