Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Paino-ongelma
On ongelmia painon kanssa. Minun 20 lisäkiloa on tullut hoitojen jälkeen kahden vuoden aikana. Tiedän tunteen, kun ne kilot ovat kamalia. Totesin taas, että viime kesän vaatteita on turha edes yrittää päälle. Minua on tutkittu (pois suljettu aineenvaihduntahäiriöt), on tarkkailtu ruokavaliota ja syömistapoja (kuulemma ihan ok). Liikkua voisin enemmän, mutta nämä muut vaivat eivät mahdollista säännöllistä liikkumista, valitettavasti. Kurjaa tämä on. Olen ollut aikuisikäni hoikka, mutta minkäs teet. Ai niin, söin hoitojen jälkeen jonkusen vahvan kortisonikuurin muihin sairauksiin ja ne toivat varmaan noin 10 kg, mutta kumma kun niitä kiloja ei saanut pois, tuli vain lisää. Minulle on sanottu, että pitäisi vain sopeutua tilanteeseen. Olen miettinyt, että pitäisi olla kyltti selässä, että omaa syyttään lihava. Eniten tässä vaivaakin se, että nykyisin lihavat syyllistetään. Ihan kuin en olisi pitänyt huolta ruokavaliosta! Ja onhan näiden kilojen kanssa tukalaakin. Mutta minkäs teet.Sinulla on vielä hoidot kesken. Pääsetkö juttelemaan sairaalan ravitsemusterapeutin kanssa? Hän osaa kertoa, miten tulee toimia hoitojen aikana.
- Paino-ongelmaseliisa
- Re: Paino-ongelmalakritsi
- Re: Paino-ongelmahassu
- Re: Paino-ongelmatuulikki
- Re: Paino-ongelmaSariMari
- Re: Paino-ongelmakaptah
- Re: Paino-ongelmahassu
- Re: Paino-ongelmaseliisa
- Re: Paino-ongelmatuulikki