Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paino-ongelma

Hei Seliisa,
Toivottavasti saat kilot kuriin hoitojen loputtua, onhan se aina masentavaa, kun vaatteet jää pieniksi ja aina vaan on ostettava suurempia kokoja.
Minä olen vasta saanut vasta 2 CEF-hoitoa ja nyt toisella kerralla minulle määrättiin kortisonia kotiinkin, koska ekalla kerralla oksensin 5. ja 6. päivän, ei edes vesi pysynyt sisällä. Nyt kun söin kortisonia koko viikon 1 tabl 3:sti päivässä 2 Primperania kyytipoikana joka kerralla, niin olen säilynyt oksennuksilta. Vähän etova olo kuitenkin on ollut, mutta olen voinut touhuta kuitenkin kaikenlaista. Lämmintä ruokaa en ole pystynyt syömään koko viikkoon. Voileivät kyllä maistuu ja omenat. Nyt aion kyllä lopettaa tällä erää lääkkeiden syömisen huomisen jälkeen, koska viimeksikin 2 viikkoa ennen uutta tiputusta meni ihan hyvin.
Nyt paino on mennyt alaspäin, mutta saa nähdä nyt kuinka minä innostun syömään näiden kahden viikon aikana. Yleensä minulla paino nousee herkästi.
Välillä minä aina haaveilen ajasta, kun hoidot on ohi ja sitten aion ottaa itseäni niskasta kiinni toden teolla ja hankkia sen hyvän kunnon, mikä minulla oli muutama vuosi sitten, koska viime vuodet olen hieman lepsuillut.
Tsemppiä sinullekin Seliisa,

Terveisin Lakritsi
lakritsi | 17.5.2008 klo 22:43:27