Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Samassa veneessä - sytohoidot alkoivat nyt tämän viikon maanantaina
Hei,kiitos teille konkarit, kun jaksatte vastata hätäilevän kysymyksiin. Odottaminen on välillä tuskaista. Kyllähän tässä on kaikenlaisiin tutkimuksiin ja piikkeihin jo joutunut tutustumaan, mutta vielä en ole tottunut. Kyllähän ne kestää, kun tietää, että tavoitteena on parantuminen. Hetkittäin vain iskee pakokauhu. :)
Minä olen koulunkäyntiavustaja, joten lienee syytä varautua pitkään sairaslomaan, sillä koulussahan jyllää kaikenlaisia taiteja ja varsinkin ekaluokkalaisten kanssa. Kaipaan vain jo takaisin töihin, kun olen ollut lomalla huhtikuun puolesta välistä asti. Aika on kyllä kulunut ihan levätessä ja lukiessa. Hemoglobiinia yritän saada nousemaan, kun se oli pudonnut niin alas.
Kävin jo hammaslääkärissä ja gynekologilla kaiken varalta. Sainkin "iloisen" yllätyksen papakokeesta, kun siinä oli jotain outoa ja joudun elokuun lopussa kolposkopiaan. olisi tässä ollut ihan riittämiin tämän rintasyövän kanssa, mutta ehkä tuo menee kaiken sivussa?
Terv. Amurista
- Re: Samassa veneessä - sytohoidot alkoivat nyt tämän viikon maanantainaAmurista