Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Samassa veneessä - sytohoidot alkoivat nyt tämän viikon maanantaina

Hei uudet siskot!
Kurjaa,että olette joukossamme,mutta kyllä näistä hoidoista selviää!
Oma sytostaattihoitoni loppui reilu kuukausi sitten ,6xcef ,Neulasta kolmen viimeisen hoidon liitteenä ,sekä arsenaali pahoinvointilääkkeitä.
Aikaisempaan viitaten olin töissä ,"kevennetysti " ja sytostaattiviikolla 4-7pv lomalla..jäin kokonaan sairauslomalle viidennen hoidon tienoilla.Näin jälkeenpäin edellämainittu sopi minulle,sehän on yksilöllistä,jaksaako.
Omat neutrofiilini olivat tosi alhaiset ja Neulastaahan määrätän ,jotta hoidot voitaisiin viedä läpi, se ei ole rutiini hoitoa..
Minulle ei tullut Neulastasta luukipuja lainkaan ,mutta sahaavaa pientä lämpöä sitävastoin..Yhtään infektiota en saanut vaikka työssä olin "ihmisten "kanssa tekemisissä.
Aika nopeasti olen alkanut palautumaan ,oikeasti olo on ihan ok!! maksa arvot tosin ovat vähän koholla,johtuu ilmeisesti kovista maksaa rasittavista lääkkeistä ja korjaantuu ajan myötä.
Sädehoito on ihan "iisiä" verrattuna sytoihin!
HUolehtikaa ,että jaksatte,on lupa olla sairas.heikko ja itkukin saa tulla ..nauttikaa hyvästä olosta ja muistakaa ,että vointi korjaantuu kyllä kunhan parantava hoito on saatu.
Halauksia ja jaksamista .Kultsikki

kultsikki | 21.7.2010 klo 11:03:42