Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Samassa veneessä - sytohoidot alkoivat nyt tämän viikon maanantaina
Hei Maarit,tervetuloa joukkoon. missäpäin suomea sinä sairastelet? tuliko tuo neulasta sinulle ihan rutiinisti? täällä sitä annetaan vasta tarvittaessa, näin ymmärsin. näin nämä hoidot siis poikkeavat toisistaan. kiva ettei sinullekaan vielä mitään pahoja oireita ole tullut. minä otin nyt aamulla viimeiset kortisonit, joten saa nähdä mitä seuraa. sairaslomalla olen helmikuun loppuun. teen sellaista työtä jossa tartunnanvaarat ovat aika isot, varsinkin syksyin, talvin, no, melkein aina, nimittäin neuvolassa. muutenkin tuntui siltä, etten millään olisi jaksanut ajatustakaan töissäolemisen ym. kiireitä nyt, ja vielä tätä tässä päällä. kaipaan omaa aikaa, aikaa vain olla itsena kanssa ja mahdollisuutta tehdä asioita joista nautin, silloin kun jaksan. tänään lähden taas nauttimaan luonnonhelmaan kirjan ja kahvitermoksen kanssa. mutta tiedän että jotkut ovat mieluusti töissä, on mukavaa kun on jotain muuta ajateltavaa. tämä on niin yksilöllistä ja tietty riippuu siitäkin miten työt ovat järjestettävissä äkillisten poissaolojen yhteydessä. kyllä täm aikataulu tosiaan tuntuu täyttyvän, minulla on myös ensi viikolla joku sydäntutkimus, kaiketi sen herceptinin takia, sitten seuraavalla viikolla labraa ja lääkäriä. hoitaja sanoi ensi käynnin yhteydessä että tehdään luustokarttakin, kaikille rutinisti, mutta se taisi olla puppua, koska ei sitä oltu kuitenkaan merkattu papereihini, eikä mitään lähetettä siitä. täytynee kysellä. kaikkea hyvä tälle päivälle, ollaan kuulolla. voimia sinulle, maaret ja muuta
- Re: Samassa veneessä - sytohoidot alkoivat nyt tämän viikon maanantainateituri