Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Samassa veneessä - sytohoidot alkoivat nyt tämän viikon maanantaina

heip,

no jopa tosiaan erilaisia vaikutukset. uskomatonta, untuvikko! minulla on nyt 5 pv ekasta taxosta. eiln jo hehkuttelin, että ihan kivasti menee ja vatsakin toimii, vaan eipä toimi enää. no, edelleenkin oireet siedettäviä, mutta eilen oli aika kovia vatsakipuja, ylävatsalla ja nyt on kyllä veto veks, en tahtonut jaksaa nousta. mutta aion silti pakottaa itseni vähän ulos. särkyjä on hiukan.
tukan mahdollinen lähtö oli minulle kyllä kauhistus ja kävin aika varhain jo peruukkikaupassa. tukka on vielä päässä, mutta varattuna on yksi peruukki. lisäksi ostin sieltä ekalla kerralla sellaisen turbaanin, jota varmaan tulen käyttämään. valikoimat niidenkin suhteen olivat kivoja ja ajattelin ostaa vielä toisen sellaisen. huiveja on omasta takaa, mutta ostin myös paikallisesta kappahlista lisää. lisäksi tilasin netistä buffkaupasta kaksi buffia. sellaisia joustavia putkiloita, joista voi muotoilla hattua ja kypärää, syksyn ulkoiluakin ajatellen.
hoidon aikana pidin jäätumppuja ja -töppösiä, joita siellä on, sekä imeskelin kaiken aikaa jääpaloja. tämä kuulemma vähentää oireita. tosi on, että suun limakalvot ovatkin ihan kohtuuhyvät, toistaiseksi. jäähatusta kysyin, koska olin jostain kuullut että siitä ollaan (lääkäritkin) kahta mieltä. toiset sanovat että sen käyttäminen voisi lisätä etäpesäkkeiden riskiä päässä, toisten mielestä sillä ei ole mitään merkitystä sen suhteen. jätin itse kuitenkin hatun ottamatta. kuulumisiin taas!
teituri | 24.7.2010 klo 09:41:28