Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Samassa veneessä - sytohoidot alkoivat nyt tämän viikon maanantaina
Vointi Neulastan kanssa? Otin piikin siis eilen ti klo 11, nyt on ke klo 13. Jalkasärkyä, pientä tasapainottomuutta, ei muuta ainakaan toistaiseksi. Tässä vaiheessa ei tarvetta särkylääkkeille. Olen käynyt tänään kahdella puolen tunnin kävelylenkilläkin. Milloin pahempia kipuja voisi odottaa alkavaksi? - Luulen, että käyn piikityttämässä itseni jatkossakin terveyskeskuksessa, se kävi siellä tosi näppärästi, ja sanoivat voivansa tehdä sen ilman muuta joka kerta. Ajanhan voi varata hyvissä ajoin, kun tietää tiputusaikataulun.Sain Neulastat infektiovaaran vuoksi. Perhe on suuri, lapset käyvät eri kouluissa, yksi on armeijassa ja mies matkustelee työssään useissa eri maissa. Olen sairaslomalla tammikuun loppuun asti. Olin ajatellut itsekin etukäteen siihen suuntaan työn luonteen vuoksi, ja lääkäri suositteli sitä ehdottomasti. - Neulasta-piikit eivät siis tulleet automaattisesti, vaan lääkärin harkinnan jälkeen.
Jano, koko ajan on jano! Kivennäisvesikiintiö on täynnä. Siirryin omiin marjamehuihin.
Luustokartta ja TT-kuvaukset tehtiin ennen Juhannusta. Puhtaat paperit muuten, mutta ylävatsassa on joku varjostuma, jonka haluavat vielä tutkia ultralla. Eivät epäile etäpesäkkeeksi, mutta kuitenkin, yhtään kiveä ei jätetä näköjään kääntämättä. Ja hyvä niin!
- Re: Samassa veneessä - sytohoidot alkoivat nyt tämän viikon maanantainaMaarit65