Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...

Voi Santeri, toivotaan ettei sieltä kuvauksista löydy mitään uutta. Olet ajatuksissani. Hyvä, että olet ainakin päässyt heti kaikkiin mahdollisiin kuvauksiin ja lääkäri käsittelee kiireellisenä. Voimia sinulle ensiviikolle, milloin sinä tapaat lääkärin kuvauksien jälkeen?

Kevätmieli, en ole edes kyseenalaistanut, miksi TT tehdään, kun olen vain tyytyväinen että kuvat otetaan :-). Olen siinä luulossa, että kuvat otetaan, kun kainalosta löytyi metari. Kuvia ei vaan ennätetty ottaa ennen hoitoja, kun hoidot alkoi niin nopeasti (alle viikossa ekasta syöpäklinikan käynnistä). Eli minulle ei ehditty tehdä mitään levinneisyystutkimuksia ennen hoitoja. Se lääkäri vaan totesi, että TT-kuvat otetaan, mutta emme jää tuloksia odottamaan, että ne ei muuta hoitosuunnitelmaa. Eli rivienvälistä ymmärsin, että Taxotere-myrkytyksellä joka tapauksessa aloitetaan löytyy sitten kuvista jotain tai ei. Torstaina just ennen juhannusta on sitten lääkärin tapaaminen.

Mullahan oli tää "vinksahtanut" gradus1 9mm pikkukasvain rinnassa, joka oli jo ennättänyt metarin kainaloon tyrkätä. Ikä 40v ja tämä "poikkeuksellisesti" käyttäytyvä gradus1 selvästikkin kuuluvat sarjaan "ei hyvä juttu", ymmärsin vaikka lekuri ei sitä suoraan sanonutkaan.

MeriTuuli
MeriTuuli | 16.6.2007 klo 10:37:23