Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...

Hei vaan matalapaine ja alavireisyys jatkuu täällä...

Santeri vastaan samalla sinun kysymykseen tuolta toisen otskonkin alta. Minulla on aika lääkärille jo nyt ylihuomenna torstaina. Nämä TT-kuvaus sekä lääkärin aika oli varattuna jo valmiiksi yli kuukausi sitten kun sain hoitosuunnitelman. Kai ei siksi tarvitse odottaa niin kauan. Kurjaa kun sun aika on vasta ensiviikolla, mutta onneksi on puhelinaika jo tällä viikolla. Olet mielessäni kyllä ja toivon kovasti, ettei mitään uutta löytyisi ja että vanhatkin olisivat saaneet kyytiä. Kiva kuulla, että olet rauhallisin mielin.

Omaan apeuteeni keksin mahdollisen syyn (siis olosuhteiden ja taxoteren lisäksi). Minulla nimittäin piti alkaa menkat viimeviikon loppupuolella, eikä ne ole alkaneet. Monillahan kierto menee sytostaateista sekaisin tai saattaa jäädä menkat kokonaan pois. Et jos niitä menkkoja ei kuulu ollenkaan, niin tämä minun alakulo ja alavireisyys vois olla vaihtarioireilujakin. Mitään rajuja hikipuuskia minulla ei ole ollut, olen ollut aina ennekin enempi paleleva kuin hikoileva. Siis edelleen iltaisin kävelen täällä villasukat jalassa :D

Leikatun puolen kämmenselkä ja käsivarsi turvottaa ja silmät on turvoksissa. Vatsa ja suolisto tuntuu toimivan nyt jopa normaalisti. Ihanaa. Nenä ja perän verenvuodot on loppuneet. Näppylät naamasta kuivuneet. Eli fysiikalle "lepoviikko" menossa.

Tohon "oletpas hyvän näköinen" kommenttiin minäkin olen muutaman kerran sanonutkin. Että usein sitä voikin hyvin kun saa juttuseuraa tai kun lähtee itse jonnekkin. Että se synkimmät hetket on kyllä siellä neljän seinän sisällä yksin ollessa. Kyllä tuntuivat ymmärtävän :-). Tai sitten joskus kun on ollut oikeesti tosi huono olo ja joku on noin kommentointu, niin olen muutaman kerran rehellisesti sanonut, että "olo onkin sitten ihan jotain muuta". Senkin ne tuntuvat ymmärtävän. Hyväähän kaikki tarkoittaa ja minusta ainakin olisi pahempi, jos eivät sanoisi mitään ... ei kai se niin helppoa ole vakavasti sairasta kohdata, varsinkin jos se tapahtuu ensimmästä kertaa tai harvoin. Sit niitä joita tapaa usein, niin huomaa kyllä, että ne osaa olla "normaalisti" eikä myöskään hössötä. Mutta en minäkään aina osaa olla niin ymmärtäväinen ympäristölle, kun välillä ei oikeen itsekkään tiedä mitä sitä haluaisi.

Voimia ja jaksamista kaikille
MeriTuuli
MeriTuuli | 19.6.2007 klo 12:02:02