Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...

Itsellä ei mustia pilviä ole tuntunut koko sairausaikana, mutta tänään meinaa tulla mieleen kaikenlaista.
Kävin ihan itse autolla kaupassa ja selvisin siitä hyvin. Vähän väsytti mutta siitä huolimatta oli voittajan olo. Senjälkeen sain puhelun äidiltäni. Hän kertoi, että minua vuotta vanhempi serrkuni eli 57v on tosi huonossa kunnossa. Munuaissyöpä, se on levinnyt jo laajalle eikä mitään ole tehtävissä. Itse olen selvinnyt hoidoista melko hyvin ja iloinnut että merkkiarvo oli jo toisen syton jälkeen 12. Nyt tuntuu pahalta iloita omasta puolestaan, kun serkkuni on huonossa kunnossa ja pitkän matkan päässä. Itsellä on menossa hyvä viikko ja olisin voinut mennä kaupunkiin ostamaan uusia housuja kun miehelläni oli sinne asiaa. Nyt saivat housut jäädä ja tulin koneelle jakamaan huoliani.
Kaikesta huolimatta yritetään iloita kaikesta pienistäkin asioista mitä ympärillämme on
meikku | 18.6.2007 klo 16:24:11