Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...

Hei Merituuli..ja muut ystävät!

Oikein hymyilytti kun lukaisin juttusi läpi:)..oli meinaa NIIN tutun kuuloisia "fiiliksiä"...juuri tuossa mennä viikolla kävelin läpi Kampin,Foorumin ja Stockmannin tullessani syöpäklinikalta...ja ajatukseni olivat AIVAN samanlaiset kun sinulla...kaikki vaan shoppailevat onnessaan niin kun mitään ei olis tapahtunut??Teki mieli huutaa että hyvähän teidän siinä on!!!Tosiaan tuntee olevansa jotenkin "kaikesta ulkona"vaikka ei ne toiset sitä huomaa..itse olin syntymäpäivillä viikonloppuna ja kaikki sukulaiset olivat ihan ällikällä kun kuulivat taudistani..."ei susta yhtään huomaa"???Meinasin sanoa että heitänkö tukan narikkaan niin kyllä huomaa!!
Ja sitten toi että mäkin joskus menen naapurikaupunkiin kauppaan kun en jaksais törmätä tuttuihin...eiks oo tyhmää???
Mutta kun aina EI VAAN JAKSA ja eiköhän se ole meille ihan suotavaa??
P.S Mulla muuten sama juttu shoppailussa..(sairauden ensi-shokissa en edes mennyt kauppoihin,en ostanut mitään kun ajattelin että "kohta en enää tarvi mitään")..vaan menipä aika äkkiä ohi..nyt kyllä taas shoppailu maistuu ja on muuten hyvää terapiaa masennukseen:)
Hyviä vointeja ja auringonpaistetta:)
pikkumyy-41 | 18.6.2007 klo 18:42:00