Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...

Se merkkiarvo on ca-125 joka otetaan minulta aina ennen sytoa edellisenä päivänä. Aluksi ennen leikkausta se oli jotain 250 ja leikkauksen jälkeen alle 200. Ennen toista sytoa 17 ja ennen kolmatta 12. Minulla on siis munasarjasyöpä. Tuon merkkiarvon pitäisi olla alle 30, jos olen oikein ymmärtänyt.
Juhannuksen jälkeen on seuraava hoito ti ja verikokeet ma.
Tuntuu tutulta nuo teidän ostosreissut. Olen etsinyt sopivia valkoisia housuja, mutta aina ne ovat joko liian pieniä tai muuten epäsopivia. En vain jaksaisi kierrellä kaupoissa ja katsella muita. Välillä tulee tuttuja vastaan ja aina ne ihmettelee, onpas sinulla tukka hienosti. Olet nuorentunut kun olet leikkauttanut pitkät hiuksesi jne..... sitten tulee hiljaisuus kun sanon ettei minulla ole enää hiuksia ollenkaan vaan tämä on peruukki. Osa todella säikähtää ja sitten se alkaa ettei kyllä huomaa yhtään että olet sairas. Totta olen hyväkuntoisen näköinen, koska en huonoina päivinä liiku mihinkään.
meikku | 18.6.2007 klo 18:55:06