Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...
Voi Santeri, toivottavasti pelkosi osoittautuvat turhiksi!Jos lääkärisi on oikeassa, niin sinulla alkaa sitten ilmeisesti myös solunsalpaajajakso? Mutta muistathan myös Julian hyvä uutiset, syöpä oli saatu pysäytetyksi taxoterehoidolla!!!
Itse olen ihan sippi. Olin yöllä kadonneen etsinnässä. Hetken mietin, että olenko hullu, kun syöpähoitovaiheessani ravaan keskellä yötä etsimässä eksyneitä koirani kanssa.. Sitten iski ihan mieletön hyvän mielen fiilis, miksen olisi, kun kerran jaksan! Tunsin olevani edelleen yhteiskunnalle hyödyllinen, voivani auttaa jotakuta sairaudestani huolimatta.
Aamulla kun ajelin puoli seitsemän aikoihin kotiin, aurinko paistoi jo pilvettömältä taivaalta, etsittävä oli löytynyt ja radiossa soi Robbie Williamsin "Let me entertain you", elämä maistui suorastaan ihanalta.
Se on totta, että elämä voi olla yhtäaikaa raskasta ja hyvää :)
Tsemppiä sinulle Santeri, kyllä asiat järjestyvät!
MeriTuuli, miksi sinulle tehdään TT-kuvaus?
- Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...kevätmieli
- Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...auringonsäde
- Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...pikkumyy-41