Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymyksiä?!

Hei!

Minulla leikattiin rintasyöpä viime elokuussa. Hoitoina tuli koko paketti, hoidot loppuivat maaliskuun alussa. Minulle ei tullut stytoista mitään allergisia reaktioita. Pahoinvointia ja kuvotusta oli, helpotti kun söin monia pieniä aterioita päivän ja yönkin mittaan, söin sellaista mikä maistui, esim. mustikkakeittoa, banaaneita, saatoin tehdä kattilallisen kanakeittoa ja sitä sitten söin monta päivää pieniä annoksia. Ja tietenkin käytin pahoivoinninestolääkkettä( Primperan), joka lääke aiheutti minulle huimausta.
Minulla myös syke oli korkealla ja verenpaine matalalla, se oli epämiellyttävää, ja tilanne oli näin koko stytojen ajan ja vielä niiden loputtua. Myös tuo "lainapää" oli ihan tuttua. Meillä lapset ovat jo aikuisia, oma tyttäreni on 37-vuotias ja hän otti sairauteni melko rankasti.

Toivon sinulle reipasta mieltä ja tsemppiä hoitojen suhteen, ole itsellesi armollinen huonoina päivinä ja nauti täysillä hyvistä päivistä. Muista, että aina kun yksi lääkehoito on takanapäin, niitä on taas yksi vähemmän, ja aika kuluu kuitenkin yllättävän nopeasti.
Sini-likka | 8.4.2012 klo 18:31:40