Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymyksiä?!

Heippa kaikille !

jou11 : Olemme samassa pisteessä,minäkin olen saanut kaksi taxoa,viimeisimmän kymmenen päivää sitten. Minulle ei tehnyt mitään allergista reagtiota vaikka pelkäsivät kun olen muuten aika monelle asialle allerginen.hitaasti tiputtavat ja koko ajan seuraavat kyllä mitä tapahtuu.Väsymys on kyllä melkoinen hoitojen jälkeen ,kuvotus ja suussa maistuva metalli on inhottavaa ,kun mikään ruoka ei oikein maistu ja pitäisi kuitenkin syödä ja juoda riittävästi.Mulla meni toi makuaisti ekan hoidon jälkeen eikä ole palautunut välillä ollenkaan.
koirien kanssa lenkkeilen päivittäin vointini mukaan joskus jaksaa jopa 7 km lenkin heittää ,vaikkakin kyllä huomaa että väsyy helpommin.Minun lapset ovat jo aikuisia mutta mummonkullat ovat vähän välillä ihmeissään kun mummo ei jaksa leikkiä niin kuin ennen.Heille on kerrottu kyllä ihan kaikki mitä haluavat tietää asiasta,tietenkin heidän ikänsä huomioon ottaen eivät kaikkea vielä oikein ymmärrä,kyselevät kyllä paljon.

Tsemppiä kaikille ja lippu korkealla mennään eteenpäin
ansu
ansu60 | 13.4.2012 klo 10:58:03