Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysymyksiä?!
Hei, kiitti viesteistä!Mulla tuo taxon allerginen reaktio oli niin voimakas, että sitä ei voitu jatkaa. Tukkeutti nielun ja tietty siis hengityksen ihan muutaman sekunnin aikana, kasvoja ja päätä kuumotti ja särki. No nyt eka Cef:in jälkeinen pahaolo alkanut helpottaa ja olen arjessa kiinni. Välillä iskee väsymys, mutta aika mukavasti olen selvinnyt. Veriarvoni ovat toistaiseksi pysyneet hyvinä. Mietinkin, että mahtaako omassa olossaan tuntea muutosta, jos jotkut arvot heittää vai onko se sitten niin, että labroista vasta näkee? Oletteko kuinka "suojattua" arkea viettäneet hoitojen jälkeen, kun mm.väkijoukkoja tulisi välttää tartuntojen välttämiseksi? Meillä koululaisten mukana varmasti tulee pöpöt, jos on tullakseen, käsien pesua on toki tehostettu.
Meillä pienin lapsista pelkää kovasti, että kuolen tähän sairauteen tai jopa näihin hoitoihin. Kyselee, että voiko syöpä levitä ja mitä sitten tehdään. Koulussa hän käy, mutta on ollut tosi väsynyt. Pelkää, että joudun koulupäivän aikana sairaalaan. Ja pelkää myös kovasti hoitojen aiheuttamia vaikutuksia. Asiasta puhutaan paljon hänen ehdoillaan ja toistelen samoja asioita, ihan avoimesti ollaan kerrottu, kuitenkaan pelottelematta. Lasten mielikuvat on aika yllättäviäkin. Siitä ollaan iloisia, että lapsi puhuu ja kyselee peloistaan, ettei yksin niitä mieti. Minun ulkonäkö muutokset ovat olleet myös hänelle iso juttu. Eka rinnanpoisto ja leikkaushaavan näkeminen ja nyt sitten hiusten lähtö. Ajan kanssa on niihin tottunut.
- Kysymyksiä?!jou11
- Re: Kysymyksiä?!dresses83
- Re: Kysymyksiä?!Katja_74
- Re: Kysymyksiä?!jou11
- Re: Kysymyksiä?!Karhutar
- Re: Kysymyksiä?!Sini-likka
- Re: Kysymyksiä?!jou11
- Re: Kysymyksiä?!Kiroileva siili
- Re: Kysymyksiä?!Katjusmaaret
- Re: Kysymyksiä?!ansu60