Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymyksiä?!

Moikka,

minulla sytot loppuivat vuosi sitten näihin aikoihin. Ja täällä porskutetaan hyvissä voimin, tulevana kesänä ikää tulee 34 vuotta.

Sain kanssa allergisen reaktion tokasta taxosta. Silti annettiin vielä kolmaskin ja mielettömällä allergialääkityksellä sekä lisäkortisonilla. Meinas tulla kolmannestakin oireita, mutta tiputettiin tuntikausia niin saatiin menemään. CEF:t olikin sitten paljon helpommat minulle. Kuvotusta oli, mutta pyttyä ei tarvinnut kertaakaan halailla.

Sydämen hakkaus oli todella tuttua, CEF:n siirtyessä luovuinkin sitten rankemmista lajeista, kuten hiihdosta ja laskettelusta. Taxojen aikaan vedin vielä ladulla ja rinteessä. CEF on sydäntoksinen ja kovaa kamaa pumpulle. Joten kannattaa ottaa iisisti. Paljon rytmihäiriöitä oli tuolloin. Mutta ne tasoittuvat kun hoidot loppuvat.

Muista käyttää pahoinvoinnin estolääkkeitä vaan reilusti ja ennakoivasti! Sillä säästyy monelta.

Ihan hirmuisesti tsemppiä sinulle hoitoihin!

Olen kirjoitellut enimmäkseen rintasyöpäyhdistyksen keskustelufoorumilla, sieltä löytyy viime keväältä tarinaa tuosta taxo-allergiastakin.

Ihanaa kevättä!
Kiroileva siili | 11.4.2012 klo 23:11:43