Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysymyksiä?!
Hei, sain allergisen reaktion taxosta (eka syto)--> tuli yhtäkkiä kova kuumotus koko keholle, henkeä ahdisti ja verenpaine nousi korkealle. Sain pari erilaista allergialääkettä ja taxon tiputusta jatkettiin parin tunnin jälkeen aloittaen tiputus hitaasti. Sen jälkeen ei tullut mitään reaktiota. Tiistaina menenkin toiseen sytohoitoon. Minulla laski neutrofiilit vähän alle viiterajan ala-arvon ja ensin otetaan kyseinen verikoe ja sitten nähdään, voidaanko sytoja tiputtaa vai siirtyykö hoito viikolla.Meillä on 5v tyttö ja syksyllä 7 vuotta täyttävä poika. Pojan kanssa ei ole ollut erityisiä ongelmia eikä paljon tytönkään kanssa, mutta ovat molemmat (erityisesti tyttö) lähes joka aamu sellaisia, etteivät haluaisi lähteä pvkotiin. Tietävät, että jään kotiin ja haluavat ikään kuin vahtia minua, että kaikki on kunnossa. Olemme alusta lähtien kertoneet sairaudestani (munasarjasyöpä), olen näyttänyt leikkaushaavan ja kertoneet hoitojen sivuvaikutuksista, mutta lapsen kielellä. Emme kuitenkaan ole tehneet asioista suurempaa numeroa. Ainakaan toistaiseksi ei siis ole ollut pahempia ongelmia lasten kanssa.
Katja_74
- Kysymyksiä?!jou11
- Re: Kysymyksiä?!dresses83
- Re: Kysymyksiä?!Katja_74
- Re: Kysymyksiä?!jou11
- Re: Kysymyksiä?!Karhutar
- Re: Kysymyksiä?!Sini-likka
- Re: Kysymyksiä?!jou11
- Re: Kysymyksiä?!Kiroileva siili
- Re: Kysymyksiä?!Katjusmaaret
- Re: Kysymyksiä?!ansu60