Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxotere kolmas viikko, vihdoin hellittää
Hei josba! Olinkin miettinyt, että mitä sinulle kuuluu. Hyvä, että olet päässyt hoitoputkeen. Saat näemmä samat hoidot kuin minä. Tuleeko sinulle vielä hormonit? MInulle ei tule.Minulla taxosta tuli uupumusta, sellaista totaalista uupumusta. Mutta se helpotti kerta kerralta. Lisäksi ilmeisesti Herceptinistä tuli rytmihäiriöitä, mutta ne myös menneet ohi. Pahoinvointia ei taxosta tullut ollenkaan. Pienen allergisen reaktion sain taxosta, mutta se meni ohi ylim. kortisonilla ja tauolla.
Tänään oli vimppa sädehoitolääkäri, seuraava kontrolli on syyskuussa eli 3 kuukauden päästä. Ja seuraava mammo on vasta siitä 6-9 kuukauden päästä. Tosi pitkä tauko tulee. Jotenkin oli masentava käynti, kun kyselin ennusteista ja muusta. Vaikka tiesinkin kaikki jo etukäteen, niin jotenkin masensi kuulla taudin ärhäkkyydestä ja muusta. Mutta varpaillaan pitää olla ainakin seuraavat pari vuotta, silloin ilmeisesti uusiutumisriski on suurin. Vaikka ainahan tämä kummittelee mukana.
No 3 kertaa säteitä jäljellä, sitten paluu arkeen edessä. Sairaslomaa sain vielä heinäkuun, enhän missään tapauksessa olisi henkisesti työkuntoinen. Vaikka kotiin jäänkin ainakin täksi vuodeksi.
Mites muuten Lillukan säteet etenee? Sinusta ei ole vähään aikaan kuulunut mitään. On tainnut syöpä lentää roskakoriin.. :)) Hyvä niin, pitäisi itsekin pyrkiä pikku hiljaa irrottautumaan. Mutta vaikeaa se tulee olemaan.
Voimia kaikille hoidoista toipuville..
mimi
- Re: Taxotere kolmas viikko, vihdoin hellittäämimi