Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxotere kolmas viikko, vihdoin hellittää
Myöhäisillan tervehdys, Mimi ja kumppanit. Ei ole syöpä vielä roskakorissa. Tänäänkin sädekeikka kesti 7 tuntia.. Kyllä siinä syöpä muistuttaa itsestään. VR:n aikataulut tökkii kans aika lailla, joten odotella saa kummassakin päässä. Ohjelmaa on kyllä ollut. Viikonlopun lakkiaiset veivät mehut kuiviin. On väsyttänyt kaksi päivää. Sädehoito on ollut helppoa hoitoa. Iho on kestänyt hyvin, rintsikoita ja proteesia olen pitänyt normaalisti. Aurinkoa yritän varoa sädetysalueella, mutta kaula on kyllä ruskettunut normaalisti.Mimi, toivottavasti voit heittää syövän mielestäsi, kun hoidot loppuvat. Sinullahan ei tule hormoneja. Kainaloiden puhtaus on ainakin hyvä asia jatkoa ajatellen. Minulla on lääkäri 15. päivä. En vielä hermoile, mutta kyllä varmaan jännitys kasvaa ennen jokaista lääkärireissua.
Olen tietoisesti vähentänyt nettiriippuvuutta. Yritän irrottautua kokonaan hoitojen loputtua. Koen, että se olisi osa henkistä toipumista. Minullehan tulee hormonit, joten joka päivä syöpä muistuttaa itsestään joka tapauksessa.
Pidin päiväkirjaa sytojen aikana, sekin on jäänyt pois.
Tukka kasvaa tosi hitaasti. Viikonlopulla pari lakkiaisvierasta kysyi, onko minulla peruukki vai ei. On kuulemma niin luonnollisen näköinen. Mutta ruton kuuma se on näillä keleillä. Kyllä ripustan sen naulaan heti kotiin tultua. Sain muutenkin selitellä hyvää vointiani. En ole riutunut enkä vaipunut synkkyyteen.
Paino on laskenut hiukan. Viime kesän housut menevät jalkaan, vaikka ovatkin vähän piukemmat.
Tämä kesä tuli sittenkin, vehreänä ja täyteläisenä. Lokakuussa en uskonut, että nauttisin tästä kesästä. Näinhän mielessäni hautakumpuni kukkivien tuomien alla. Elämä jatkuu. Ei koskaan samanlaisena kuin ennen syöpää, mutta elämisen arvoisena. Joka päivä.
Kärsivällisyyttä hoitojen keskelle. Putken pää lähestyy jokaisella. Minulla se on tosi lähellä. Hyvän yön toivotuksin Lillukka
- Re: Taxotere kolmas viikko, vihdoin hellittäälillukka